Blog Listem

22 Nisan 2016 Cuma

DÜN, BUGÜN,YARIN



Kırkyedililer gibi derinliği olan bir romandan sonra kendime gelmem için farklı birşey  okumalıydım. 

Bazı zamanlar biyografi okumayı severim.  Hayatını okuduğum insanların yaşadıklarından kendime de pay çıkarırım.
Dün, Bugün, Yarın bu anlamda hoş bir seçim oldu.

Aslında okumak için sırasını bekleyen çok kitabım var ama konu Sophia Loren olunca hemen okumaya başladım.

Henüz beş yaşında küçük bir kızken ülkesini İkinci Dünya Savaşı içinde bulan bir çocuğun, kendi deyimiyle çirkin ördek yavrusunun kuğuya dönüşümünün hikayesidir okuduğum.

Ben çok beğendim .
Ayrıca kitabın tasarımı, puntolarının büyüklüğü, kapağı da çok şıktı. Üstelik; -sakın reklam olarak düşünmeyin  - D&R da güzel bir indirim yapmış.

E hal böyle olunca benim payıma da okumak düştü. 



Posted via Blogaway

1 yorum: