Blog Listem

25 Ağustos 2015 Salı

YÜRÜMEK

Sevgi Soysal, güçlü kalemiyle Türk Edebiyatı' nda iz bırakan yazarlarımızdandır.

Kırk yıllık ömrüne birbirinden değerli eserler sığdırmış ve yazık ki bu dünyadan çok erken ayrılmıştır. 

Gectiğimiz günlerde Soysal ' ın YÜRÜMEK adlı romanını okudum.

Ela ile Memet 'in öyküsü. 
70' li yıllarda büyüyen, önce çocuk sonra genç kız ve delikanlı ve sonra da yetişkin olmalarının hikayesi.

Ela'  nın hikayesinden Memet 'in hikayesine geçişte yapılan doğa betimlemeleri ve mükemmel bir anlatım ...

Sevgi Soysal kitapları edebiyat tadı almak isteyen okurları kolaylıkla kendine çekecektir. 
Daha önce  Sevgi Soysal kitaplarını okumayanlar için  "Yürümek"  hoş bir başlangıç olabilir.


7 yorum:

  1. Sevgi Soysal'ı Elif Şafak'ın dilinden düşmemesiyle tanıdım ama okumak kısmet olmadı, önerini yazdım :)

    Son yazım hakkında yorumlarını merak ediyorum, beklerim :) Uzun bir aradan sonra kocaman bir merhaba sana ve güzel bloguna!

    Kubilay

    YanıtlaSil
  2. yıllar önce Tante Rosa adlı kitabını okumuştum, bu kitabınıda merak ettim :)

    YanıtlaSil
  3. yıllar önce Tante Rosa adlı kitabını okumuştum, bu kitabınıda merak ettim :)

    YanıtlaSil
  4. yıllar önce Tante Rosa adlı kitabını okumuştum, bu kitabınıda merak ettim :)

    YanıtlaSil
  5. Sevgi Soysal'ı hiç okumamıştım, dediğiniz gibi bu kitap güzel bir başlangıç olabilir, sevgiler:)

    YanıtlaSil