Blog Listem

1 Ağustos 2015 Cumartesi

KOCAN KADAR KONUŞ DİRİLİŞ

Gündemin üzücü ve kasvetli havasını dağıtmama yardım edecek bir kitap okumalıydım.
Evdeki kitaplarımın arasından Efsun kız yardımıma koştu. :)

Kocan Kadar Konuş ' un ilk kitabını okumamıştım.  Fakat filmini izlemiştim.  Filmde Ezgi Mola  'nın hayat verdiği Efsun Karakteri, bir de Efsun' un şair Sabahattin Ali ile sohbetleri hoşuma gitmişti.

Hal böyle olunca ikinci kitabın çıktığını görüp hemen almış fakat okumak için bekletmiştim.

Kocan Kadar Konuş ( Diriliş ) tam da bu kasvetli anlarıma iyi gelen bir kitap oldu.

Efsun ve Sinan ' ın evlilik yolundaki maceralarını anlatıyor. 
Kitap bu anlamda sıradan gibi görünebilir fakat ben romanda Efsun karakterini filmdekinden daha çok sevdim. Efsun ' un gösterişten uzak, kendine münhasır hayata bakış açısı beni çok eğlendirdi.
Hele o " her eve lazım çok bilen teyzeler " karşısındaki sağlam duruşu, 30 yaşına geldiği halde çevresi evlilik konusunda umutsuz vaka olarak görse de bu durumu  takmayan  hali eğlenceli geldi  bana.
Haaa  bir de Sabahattin Ali  ile olan keyifli sohbetleri ...
Bence kitabın en güzel yerlerinden biri de buydu.
Bakalım devam filmi nasıl olacak?
Benim fikrim zannedersem değişmeyecek . Her zaman kitap filmden daha güzeldir bence ...

Kocan Kadar Konuş  Diriliş  şahane bir yaz  kitabı olabilir. 

Şimdi sırada okunacak iki kitabım daha   var. Onlar da diğer yazılarımın konusu olsun ...








4 yorum:

  1. Diriliş ilginç olmuş isim olarak. Benim de listemde, birinden ödünç alsam da okusam :)

    YanıtlaSil
  2. ben ilkini de okumadım henüz :)

    YanıtlaSil
  3. ben ilkini de okumadım henüz :)

    YanıtlaSil
  4. Bende kocan kadar konuş diriliş kitabı bende okumak istiyorum ama para olunca makap alıp okuyacaz tamam burcu abla yazarda ben almam mı...

    YanıtlaSil