Blog Listem

9 Temmuz 2015 Perşembe

NE MALUM



Yeni kitaplar bana farklı coğrafyalar keşfetmeyi hatırlatır.
 Her yeni kitap, yeni yerler görmek, yeni insanlar tanımak gibidir ve her yeni coğrafya değiştirir insanı.

***
Ne Malum bu yaz okuduğum en değerli kitaplardan biri oldu.
İçinde birbirinden güzel roman tadında yedi öykü  olan kitap aslında yazarın en son kitabı.

***
Beni tanıyanlar bilirler; sevdiğim yazarların kitapları ile tanışma öyküm hep onların kitaplarını sondan başa doğru okumakla başlar. Bu kural NE MALUM' da da değişmedi.

Her bir öyküyü roman tadında okudum.
Yazarın dilinin akıcılığına, konuların güzelliğine hayran kaldım.

Öykülerin içinden İzmir geçmesi de benim için ayrıca değerliydi.
İzmirli hiçbir kan bağım olmamasına rağmen bu şehri çok sevmem ayrı bir yazı konusudur zira :)

Bana çok iyi geldi, içinde yedi farklı öykü barındıran bu güzel kitap. şimdi yazarın diğer kitaplarını da okumak için sabırsızlanıyorum.


5 yorum: