Blog Listem

30 Haziran 2015 Salı

SAKLI BAHÇELER HARİTASI

Bu yaz okuduğum en ilginç romanlardan  biri de Saklı Bahçeler Haritası oldu. YazarI,  kitaplarını yeni tanıdığım Nermin Yıldırım.

Değişik bir roman Saklı Bahçeler Haritası.

***
Yayın evi sahibi Rıdvan,  kimin tarafından gönderildiği bilinmeyen mektuplar almaya başlar.  Önceleri kırık bir aşk hikayesinin kahramanları olarak düşünür mektup yazanları Rıdvan fakat kısa sürede mektupların yıllar önce birbirinden ayrılmış iki kız kardeşe ait olduğunu anlar.

***
Behiye ve Suat birbiriyle tamamen zıt karaktere sahip;  yıllar önce yolları ayrılmış iki kardeştir.  Yıllar sonra birbirlerine yazdıkları mektuplarla geçmişin hesabını ve kendi iç dünyalarını birbirlerine açarlar. 
***
Okurken bir sonraki sayfada ne olacak duygusuyla okuduğum bir roman oldu Saklı Bahçeler Haritası.
Şaşırtıcı sonuyla da ummadığım bir şekilde bitti.

Yeni yazarlar tanımak isteyen okurlar için Nermin Yıldırım kitapları hoş bir alternatif olabilir.

19 yorum:

  1. Çok güzeldi hakikaten ben de çok sevmiştim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok beğendim diğer kitapları nasil acaba okudunuz mu ?

      Sil
    2. Çok beğendim diğer kitapları nasil acaba okudunuz mu ?

      Sil
    3. Bu sene yayımlanan Unutma Dersleri'ni okudum, o da çok güzeldi... tavsiye ederim... son zamanlarda keşfettiğim iyi yazarlardan biri, zevkle takip ediyorum...

      Sil
    4. Benim de öyle çok beğendim kitaplarını. Unutma dersleri de sıraya girdi okumayı bekliyor :)

      Sil
    5. Benim de öyle çok beğendim kitaplarını. Unutma dersleri de sıraya girdi okumayı bekliyor :)

      Sil
  2. unutma beni apartmanı kitabını çok duymuştum ama henüz okuyamadıklarımdan kendisi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa evet o da var değil mi ? Onu da okumak lazım :)

      Sil
    2. Aaa evet o da var değil mi? Okumak lazım onu da :)

      Sil
    3. Aaa evet o da var değil mi? Okumak lazım onu da :)

      Sil
  3. İlk kez duydum. Yeni yazar arayışındayım bu ara. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Faydam olduysa ne mutlu bana. Keyifli okumalar canım ;)

      Sil
    2. Faydam olduysa ne mutlu bana. Keyifli okumalar canım ;)

      Sil
  4. İlginç bir kitap, bu sıralar yazarın son kitabı Unutma Dersleri de çok popüler belki onu da okursunuz? sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O da var Eren çim onu da okuyacağım en kisa surede :)

      Sil
    2. O da var Eren çim onu da okuyacağım en kisa surede :)

      Sil
  5. Okuma listeme ekledim yorum icin tesekkurler :)

    YanıtlaSil