Blog Listem

13 Nisan 2015 Pazartesi

YENİ KİTAP ALMANIN TARİFSİZ MUTLULUĞU




Bu gün mutlu günümdü.

Oysa günlerden pazartesiydi, pazartesi sendromu yaşamalıydım. Yaşamadım. ,Pazartesi ile barışalı çok uzun zaman oldu benim için.

Gitmeye gitmeye yolunu unuttuğum AVM'lerden birinde D&R 'da bir işim vardı. İçeriye girer girmez kitapların arasında buldum kendim ve epeydir okumak istediğim iki kitabı aldım.

İtiraf etmem gerekirse Hande Altaylı çok da bayıldığım bir şahsiyet değildir. Fakat kitaplarını sevdim işin ilginç yanı. Bu nedenle Delice'yi tereddüt etmeden aldım. Benim için kolay okunan bir kitap olacağından eminim.

Bu alışverişte beni asıl mutlu eden kitap Nermin Yıldırım'ın Unutma Dersleri oldu.
Nermin Yıldırım yeni fark ettiğim bir yazar. Biraz araştırma yaptıktan sonra da kitaplarının tiryakisi olacağını fark ettiğim bir yazar. Unutma Dersleri'ni görünce de tereddütsüz aldım elbette.

Yeni kitap almanın tanımsız mutluluğunu yaşıyorum bu gün. Bu yüzden haftanın başıymış, pazartesi sendromuymuş hiç umurumda değil. Bu duygu anlatılmaz ve sadece kitap severler tarafından anlaşılabilir bir duygu.

Şimdi sabırsızlıkla elimdeki kitabı bitirip; yeni kitaplarıma başlama isteği ile doluyum. Elimdeki kitap ne mi ?

Okumaya tereddüt ettiğim, çok ama çok ön yargıyla başladığım. Başladıktan sonra aslında farklı bir kitap olduğunu düşündüğüm bir kitap. Fİ. Yeni dünya düzenini çok iyi anlatan bir roman olmuş.

Hepsini okudukça blog sayfamda paylaşacağım.

Haftamız güzel geçsin. Uzun yıllar yaşayalım ve okuyalım :)




26 yorum:

  1. Yeni kitapların hayırlı olsun.
    Bende Fİ'yi uzun süredir görüyorum okusam mı okumasam mı elimdekiler bitsin gibi farklı farklı nedenlerden dolayı sürekli erteliyorum.
    Merakla Fİ'nin postunu bekliyorum

    YanıtlaSil
  2. "Yeni kitap almanın tanımsız mutluluğunu yaşıyorum bu gün" diyorsunuz ya , o kadar iyi anlıyorum ki bu duyguyu... Kendinizi çok varlıklı biri gibi hissedersiniz o an, eve gelince paketten çıkarır, yeniden bakarsınız, adeta incitmeden kitaplarınızı yerleştirirsiniz. Ne büyük mutluluktur o an...
    Sağlıklı okumalar. Kitaplarınızı bitirmenizi dört gözle bekleyeceğiz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten öyle hissediyorum sevgili öğretmenim. Yeni kitap aldıkça dünyanın en zengin insanıymışım gibi hissediyorum Faakt elimdeki kitapları okumak için de 200 yıl daha yaşamam gerek galiba diye de düşünmüyor değilim.:) Sevgiler ve saygılar öğretmenim .

      Sil
  3. daha dün aynı 2 iki kitabı ben de aldım iyi okumalar

    YanıtlaSil
  4. Umarım yeni kitaplara hevesiniz hiç bitmez. Hep böyle mutlulukla karşılarsınız, bağrınıza basarsınız kitapları. İyi okumalar.

    YanıtlaSil
  5. Umarım yeni kitaplara hevesiniz hiç bitmez. Hep böyle mutlulukla karşılarsınız, bağrınıza basarsınız kitapları. İyi okumalar.

    YanıtlaSil
  6. nasıl guzel bir keyiftir o yeni kitap almalar
    ben bu aralar almayarak migros %50 indirimi ve d&r can yayınları indirimi için iştahımı saklıyorum...

    YanıtlaSil
  7. güzel kitaplar, keyifle okumalar dilerim :)

    YanıtlaSil
  8. bu mutluluktan büyük bir mutluluk tanımıyorum ben de :) bir kitapsever olarak blogunuzu çok sevdim,emeğinize sağlık.en kısa zamanda ben de beklerim.sevgiler.. catikatindannotlarr.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. bu mutluluktan büyük bir mutluluk tanımıyorum ben de :) bir kitapsever olarak blogunuzu çok sevdim,emeğinize sağlık.en kısa zamanda ben de beklerim.sevgiler.. catikatindannotlarr.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. http://catikatindannotlarr.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin Merve ' cim. Senin blogu da, bloguna ismi de çok güzel ben de takipteyim. Sevgiler :)

      Sil
    2. Hoş geldin Merve ' cim. Senin blogu da, bloguna ismi de çok güzel ben de takipteyim. Sevgiler :)

      Sil
  11. bu kitabı 1-2 kişinin elinde gördüm ve merak etim açıkçası , bir de elimdekiler azalırsa , alınacaklar toparlanırsa falan filan :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir zamanı gelir mutlaka okumak için canım. Önce elindekileri oku tabii. Sevgiler çok :)

      Sil