Blog Listem

29 Nisan 2015 Çarşamba

BİZE İKİ ÇAY SÖYLE ...

Hayatın koşuşturmasına bir çay içimlik mola vermek ve bu arada sizi yormayan bir şeyler okumak  isterseniz;  ben de size Elif Key'in  Bize İki Çay Söyle adlı kitabını öneririm.


Sayfaları çevirdikçe, içindeki kelebekleri uçuran bir kitap olmuş Bize İki Çay Söyle.
Abartsız, samimi, sıcak ... Bir de özlem dolu.

Yaşadığın coğrafyaya, çocukluğuna, ailene, kardeşe özlem, nasıl yorumlarsanız artık.

Kısa sürede okunması, akıcı ve samimi dili ile keyifle yazan, keyifle okutan bir yazarla tanıştım bu kitap sayesinde.

Kitabın lezzetlisi olur mu? Oluyormuş meğer. Tavsiye ederim ben de keyifle :)

12 yorum:

  1. Kısa, öz, içten bir tanıtım. İnsanı okumaya teşvik eden bir anlatım.
    İçimden hemen okumak geldi.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler sevgili öğretmenim. Kitabın bende bıraktığı iz bu oldu, paylaşmak istedim.
      Sevgiler :)

      Sil
  2. Aynen bende hemen o izlenim olustu çok net ananlatmissin kitabi yanımda olsa da hemen başlasam dedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. İnsanı yormayan, keyifli bir kitap. Tavsiye ederim. Sevgiler :)

      Sil
  3. yormayan kitaplara ihtiyacım var benim de :)
    ne sıcak bir ismi var kitabın, bize iki çay söyle..:)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen ben de öyle oluyorum. İyi de geliyor o anlarda böyle kitaplar. Adı da çok samimi, içindeki, yazılar da. Sevgiler :)

      Sil
  4. merak ettim, kapağı çok hoşuma gitti bir de, söylemeden geçemeyeceğim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok keyif aldım okurken Eren'cim, kapağı da çok güzel içi de. :)

      Sil
  5. Ayy...Çok heveslendim...Okuyayım ben bunu :)

    YanıtlaSil
  6. ay çok lezziz anlatmışsınız hemen edinesim var , okumak zaman alsa da alıyorum listeme :D

    YanıtlaSil