Blog Listem

27 Mayıs 2013 Pazartesi

SON OYUN


Yıllar önce okuduğum " KILIÇ YARASI GİBİ " tadı damağımda kalmış bir Ahmet Altan romanıdır ve fakat  kitabın devamı olan " İSYAN GÜNLERİNDE AŞK" ın izi çok fazla kalmamıştır üzerimde.

Yazarın yeni romanı SON OYUN ise, elime aldığım ilk andan itibaren okuttu kendini. Kitaba başlamadan önce kitap hakkındaki eleştirileri okudum. Tıpkı DÜĞÜMLERE ÜFLEYEN KADINLAR gibi; okur ikiye bölünmüüş durumda. Bir kısım okur kitabı market kitabı olarak görüyor; bestseller tadında olduğu gürüşünde; bir kısım okur kitabı ciddi anlamda beğenmiş.

Bence güzel bir roman olmuş  SON OYUN.
Bir yazarın, yeni romanını yazmak için gittiği kasabada yaşadıklarını; aşk ile harmanlayarak sunuyor okura.
Kitap bittikten sonra izi kalır mı kalmaz mı bilmem ama şu anda keyif alarak ve merak ederek okuyorum; en önemli olan da bu değil mi?

Diyeceğim o ki; Ahmet Altan romanlarını özleyen okurlara Son Oyun iyi gelecek ...

8 yorum:

  1. Son Oyun u henüz okumadım ama bende sizle aynı fikirdeyim Kılıç Yarası Gibi tüm kitapları içinde bambaşka...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaman zaman konu olarak benim fikirlerime aykırı gelse de kurgu olarak güzel bir romandı, sevdim ben...

      Sil
  2. Ahmet Altan'ın çok akıcı güzel bir dili var ve betimlemeleri muhteşem. Kitaplarını okurken görüntüleri de gözünün önünde canlanıveriyor insanın.

    Okunacaklar listesine ekliyorum.
    Sevgiyle kal
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın sevdim ben de ve okuduktan sonra sanki devamı gelecek gibi düşündüm ...

      Sil
  3. Bendede var bu kitabı merak ediyorum ilk fırsatta okumam lazım.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Keyifli okumalar, bakalım sizin fikriniz ne olacak, sevgiler benden ...

    YanıtlaSil
  5. Ahmet Altan ile ilgili görüşüne katılıyorum, benim de özlediğim bir yazardı, iyi ki ortaya çıktı. Bu kitabını da iki arada bir derede heyecanla okudum ayrıca kitap da bana hediyeydi:)

    YanıtlaSil
  6. Ben çok değişik ve akıcı buldum bu kitabı. bir de sanki devamı gelecekmiş gibi bir duyguya kapıldım. Ne dersin ?

    YanıtlaSil