Blog Listem

11 Mayıs 2012 Cuma

KİTAPSIZ KALMAK SUSUZ KALMAK DEMEKTİR



1.Ne sıklıkla kitap okursunuz?
Her gün özellikle akşam uyumadan önce mutlaka okurum. Okumadan uyuyamam o derece yani …
2.En sevdiğiniz yazar/lar?
Ayşe Kulin, Hakan Günday, Ayfer Tunç, Haruki Murakami, Panait Istrati,  Isabelle Allende, Tolstoy ilk  aklıma gelenler
3.En beğendiğin Kitap/lar?
Sınırın Güneyinde Güneşin Batısında / H. Murakami
Bir Deliler Evinin Yalan Yanlış anlatılan Kısa Tarihi/ Ayfer Tunç
Yeşil Peri Gecesi / Ayfer Tunç
Ruhlar Evi / Isabelle Allende

4.(Yerli/yabancı) hangi yazarların kitaplarını daha çok tercih edersin?
Öyle bir ayrım yapmıyorum, keyif alırsam hepsini okurum …
5.Bugüne kadar en beğendiğin kitap serisi?
Seri halinde kitap okuyamam, seriyi takip ederken sıkılıveriyorum. Araya değişik  kitaplar girsin istiyorum .
6.Daha çok hangi tarz okumaktan hoşlanırsın?
Gündelik yaşam üzerine, gerilim, polisiye.

7.En son hangi kitabı okudun?
En son okuduğum kitap Sultanı Öldürmek / Ahmet Ümit

8.Şu anda hangi kitabı okuyorsun?
Çavdar Tarlasında Çocuklar. Diğer adı Gönülçelen

9.Kitap blogları hakkında ne düşünüyorsun? Yeterli mi?
Çok beğeniyorum. Kitap seçme konusunda yoluma ışık oluyor.

10.KİTAP OKUMAK sizin için ne ifade ediyor?(cevabını en çok merak ettiğim soru)
Kitap okumak hayattır. Vazgeçilmezdir. Olmazsa olmazımdır benim.

Mimlediklerim: Bu mimi çok geç yayınladım, ben yayınlayana kadar eminim çoğu arkadaşım yanıtlamıştır.
Bu nedenle kimseyi mimlemiyorum. Kitap seven her blogdaş yanıtlayabilir :)

14 yorum:

  1. Keyifle okudum, cevaplarımız benziyor, bu arada ben de seri kitap okurken araya başka kitaplar girsin istiyorum, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eren'cim ben de arka arkaya seri kitap okuyamam. Sevgiler benden :))

      Sil
  2. cevaplarınız çok güzeldi :) bence de kitapsız kalmak susuz kalmaktır :)
    iyi geceler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de susuz kalmaktır. Sevgiler İrem'cim :))

      Sil
  3. çok keyifli idi , okumadan uyuyamam ben de:)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, ne keyifli kitap konulu mimler okumak. Bu mimide keyifle okudum. Yeni yeni yazarlarla tanışıyorum bu sayede.
    Bir şey sorucam size, kitaplaşalım etkinliğinde bana siz çıktınız. Almak istediğiniz kitaplardan birkaç tane belirtirseniz almak isterim.
    Keyifli okumalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah Gülşah'cım o kadar çok kitap var ki okumak istediğim:))
      İlk aklıma gelenler;
      - Sufle/ Aslı Perker
      - Rüzgarın Gölgesi/ Adını hatırlayaamdım bir İspanyol yazar. Ama bulamazsan zahmet etme, senin seçtiğin de güzel olacaktır mutlaka. Düşündüğün için sağol canım. Sevgiler kocaman:)

      Sil
    2. Hayat İzlerim cevabını yeni gördüm, bugün kitabını aldım, beğeneceğini umuyorum, biraz okuduğun kitaplara bakarak karar verdim. :))

      Sil
  5. Canım çok teşekkür ederim, meraktayım, güzeldir mutlaka çok sağol :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir kaç gün içinde elinde olacaktır. Gönderdiğim kitap, benimde alınacak kitaplar listemde var ve yorumlar kısmından baktığımda olumluydu hepsi.
      Okuduktan sonra da senin yorumunu bekleyeceğim. İyi akşamlar, keyifli okumalar.

      Sil
  6. Kitap isimlerini not alıyorum. Aslında sizi izlemeye almak daha kolay herhalde
    Bloğunuz çok sevdim
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Nilay'cım; ben de takipteyim :)

      Sil
  7. Blogunuzdaki paylaşımlar çok önemli ve ilginç grand ofis mobilyaları olarak uzun süredir,sitenizin takipçisiyiz.

    YanıtlaSil