Blog Listem

13 Nisan 2012 Cuma

NE OLURDUM ?


Gerçekten merak ederim; ben  ben olmasam  ne olmak isterdim diye.
Uzun uzun da düşünmedim aslında, düşünmesi keyifliymiş bunu fark ettim.

Sevgili Eren bu konuyla ilgili mim göndermiş bana. Mimleri cevaplamayı seviyorum.
Özellikle yazmak için konu sıkıntısı çektiğim anlarda yardımcı oluyor mimler bana.
Bu sefer de böyle oldu.
İşte yanıtlar ne olurdum :
1.Yemek olsam ne yemeği olurdum?

Bahar ayındayız ya, enginarı  çok severim  zeytinyağlı enginar olurdum .

2. Müzik aleti olsam ne olurdum?

Kesinlikle ud olurdum. Bu aralar içimde ud çalma isteği var. Yıllar önce başlayıp bıraktığım için çok pişmanım ama zararın neresinden dönsem kârdır değil mi? Bir yerden devam etmek lazım .

3. Araba olsam hangisi olurdum?


Oğlumun en sevdiği film olan Arabalar 1 ve 2 filmlerinin kahramanı Şimşek Mc Quenn olmak isterdim. Arabalar 1 ve 2’yi oğlum sayesinde 3 – 4 kere izlemiştim de sevmiştim keratayı J

4. Aylardan hangisi olurdum?

Mayıs olurdum. Baharın en güzel ayı mayıs bence.  İnsanın yüreğine ılık rüzgarlar, taze çiçek kokuları dolduran bir aydır mayıs bana göre …

5. Ayakkabı olsam hangisi olurdum?

Çok tarzım olmamasına rağmen yüksek topuklu bir ayakkabı olurdum. Nedenini bilmiyorum, görüntüsünden olabilir, topuklu ayakkabıları çok estetik bulurum  

6. Kıyafet olsam hangisi olurdum?

Yazlık bir elbise olurdum. Fazla uzun  olmayan ama çok da mini olmayan, boyundan bağlı, omuzları açıkta bırakan, rengarenk bir yazlık elbise olurdum.

7. Renk olsam hangisi olurdum?
Yeşil olurdum. En sevdiğim renktir yeşil, giyside de makyajda da, doğanın içinde de yeşile bayılırım.


8. Hayvan olsam hangisi olurdum?

Teredüttsüz kedi olurdum. Ev kedisi olmayı tercih ederim tabii J
9. Şu anda okuduğum kitabın 137. sayfasında ne var?

Buket Uzuner’in son kitabını okuyorum, 137. Sayfada dikkatimi çeken bir yazı yok ne yazık ki ama 136. Sayfanın başında bir baş ucu cümlesi var onu paylaşmak isterim :

"Kişi inciyi denizden çıkarmadıkça o ister inci olsun ister çakıl taşı, fark etmez."

6 yorum:

  1. Ne guzel orijinal cevaplar vermissiniz, keyifle okudum; yorumlarini, yazilarini severek okudugum arkadaslarimi mimlerle tanimak zevkli oluyor, cevapladiginiz icin tesekkur ederim, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgiler benden Eren'cim, beni hatırladığın için çok teşekkürler :)

      Sil
  2. Hımmm bak sende yakalamışssın o özlü sözlerden birini.

    Sen de beğendin değilmi kitabı.


    Kitapkurdu anne Çiğdem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendim, beğendim, paylaşacağım hatta blogda :))

      Sil
  3. Tekrar merhaba, "mim cevaplamayı seviyorum" demişsin ya pişman olmazsın umarım:)) eğer bir mim daha cevaplamak istersen "ay çok şekersin" ödülün ve mimin sayfamda seni bekliyor, sevgiler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Eren'cim yayınlayacağım onu da, çok teşekkürler ...

      Sil