Blog Listem

30 Ekim 2011 Pazar

BEHZAT Ç., SON HAFRİYAT

 
Tam da film yeni vizyona girmişti ve dizinin sezon bölümlerinin başlaması bekleniyordu;
 nefesler tutulmuştu.

Geçen gün her zaman alış veriş yaptığım kitapçım Emrah Serbes'in Son Hafriyat ve Her Temas İz Bırakır adlı kitaplarını elime tutuşturdu. Önce Her Temas İz Bırakır' ı okumamı önerdi.

Emrah Serbes yeni kuşak yazarlarımızdan,  onu Erken Kaybedenler  adlı kitabıyla tanımıştım. Behzat Ç. ise dizi olarak eşim ve oğlumun vaz geçemediği diziler arasında yer almıştı geçen sezon.
Bu durumda filmi izlemeden önce kitapları okumam gerektiğni düşündüm. Kitapçımın önerisine uymayarak Son Hafriyat'a başladım.
Bir kitaba başlar başlamaz eğer hiç aralıksız 30 sayfa okumuş olmam, kitabı beğendiğimin en önemli göstergesidir.
Son Hafriyat'ı elime alır almaz 62 sayfa okumuşum. Özellikle Red Kit'in hikayesi çok çarptı beni.
Filmi izleyenlerin önerisi ne olacak bilmiyorum ama, bu haftaki planlarımın içinde önce kitabı bitirmek, ardından filmi izlemek var.
Film kitap gibiyse eğer; pişman olmayacağım gibi görünüyor. En azından şimdilik ...

4 yorum:

  1. Her zaman kitap filmden daha güzel olur ...

    YanıtlaSil
  2. Ben Emrah Serbes'in bütün kiyaplarını seviyorum ama filmi pek beğenmedim ...

    YanıtlaSil
  3. Değerli site yöneticisi sitenizdeki makaleleri sürekli okuyor ve takip ediyorum yazılarınızı çok özgün buluyorum. Çavdar üniforma firması olarak başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
  4. film i daha güzel bence

    YanıtlaSil